Son

wtorek, 12 sierpnia 2014

Prolog

02.06.2013 r.
w tle



Nigdy nie pozwól,żeby zależało ci zbyt mocno...



Drogi pamiętniku,
kolejny dzień taki sam.W dalszym ciągu nic się nie zmieniło.Nawet na to nie liczyłam.Już dawno straciłam nadzieję na lepsze.
Pogoda była całkiem ładna,więc wszystkie dziewczyny w szkole poprzychodziły w spodenkach,tak krótkich,że chcąc nie chcąc widzi się pośladki,co oczywiście podniecało chłopaków.Dzień jak każdy inny,ludzie nawet nie wiedzą,że istnieję,a ci co wiedzą nienawidzą mnie.
W szkole jak zwykle z nikim nie zamieniła żadnego słowa.
Ojciec w dalszym ciągu pije,a swoją złość przerzuca na mnie.
Mama ciągle o niczym nie wie bo w domu jest raz,góra dwa razy na tydzień.
Starzy "znajomi" nie przestali mnie ignorować,a ja?
Ja już nie mam siły walczyć.Zwyczajnie jestem za słaba.To dla mnie za wiele,więc podjęłam decyzję.
Wszystko dokładnie przemyślałam już dawno,policzyłam każde "za" i "przeciw".Minęło wiele nieprzespanych nocy kiedy obmyślałam wszystko i już wiem.
Przestaję walczyć,przestaję udawać,że jestem silna.Zniknę,a i tak nikt nie zatęskni.Jestem pewna,że większość nawet nie zauważy,gdy odbiorę sobie życie.
Jest to plan,który zamierzam zrealizować w ciągu najbliższych tygodni.Jeszcze kilka dni temu byłam tego pewna na milion procent,ale teraz....Coś się jednak zmieniło.
Poznałam go.Jest...inny.Jest taki jak ja i ma podobne plany.To nas łączy,ale nie tylko.
Spędzamy ostatnio ze sobą sporo czasu i....nie wiem jak to opisać bo sama jeszcze tego nie rozumiem,ale...
Jest moim przyjacielem.Moim jedynym powodem do uśmiechu,powodem do...życia.
I gdy tak z nim siedzę,rozmawiam,patrzę na niego to jakoś nie chcę umierać tylko siedzieć z nim już zawsze.
Ale potem znowu jest to samo-ból i łzy.
Dlatego ta znajomość nic nie zmieni.Oboje popełnimy samobójstwo.



______________________________________________________________________________

Hej kochane! :D Zaczynamy The Suicide Diaries.Na razie tylko prolog,niezbyt ciekawy,ale pierwszy rozdział prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu! :) 
Zapraszam do zapoznania się z zakładkami fabuła i bohaterowie .
Wygląd jest tymczasowy,zwiastun za niedługo powstanie.
Mam nadzieję,że komuś się spodoba opowiadanie i zostanie na blogu.Bardzo proszę o jakiekolwiek komentarze,dopiero zaczynam,a jak wiadomo początki zawsze są trudne,więc jeśli już tutaj jesteś to skomentuj chociażby jednym słowem,a jeśli ci się podoba to dołącz do obserwatorów :* 



7 komentarzy:

  1. TAK
    T A K
    ej btw to chyba za dużo używam caps locka, nie?
    a walić to, MAM PRAWO TAKIE EMOCJE
    TAKI FANGIRLING
    weź tu zostaw caps locka w spokoju
    jaram się nanananaannanaa <3
    JUŻ SZIPUJĘ LUKE`A I KELSEY COKOLWIEK SIĘ BEDZIE DZIAŁO
    LUKE SEKSIE, PRAWDA ŻE NIE POZWOLISZ SIĘ JEJ ZABIĆ, PRAWDA?
    bo jak nie to wiesz, ja Cię mogę przekonać i skopać ten twój maxi seksi tyłeczeg ;3
    ALE JA TU O TYŁKU HEMMINGSA, a tu TSD
    (takie myśli mnie rozpraszają, wybacz, Jerzy czuwa nade mną)
    jaramsięjaramsiejaramsię <3
    rozdział w tym tygodniu- YASS, PLEASE
    te skrawki rozmów które mi wysyłałaś, omg, CHCĘ JUZ TERAZ ZARAZ NOW.
    Luke, idk jaki jesteś ale Cię kocham.
    i Kels <3
    autentycznie Jess kurde fangirling omg *>*
    DONT TOUCH ME, IM SO HAPPY
    JA: http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20121203234007/victorious/images/3/39/Glee_fangirling_gif.gif

    TSD, DL, omg
    http://media.tumblr.com/127d6a52266260e363b0c2f2cbfb532d/tumblr_mp30d3ZzLp1sxnx7qo1_500.gif

    moje feels >>>>>>>>
    CZEKAM NA KOLEJNY DL I TSD
    (już napisałaś ze jest możliwość w tym tyg WIĘC HA, WKOPAŁAŚ SIĘ, NIE ODPUSZCZĘ)
    tak, ja też Cię kocham bae <3
    jezu moje komentarze są tak pojebane xd
    IM SORRY ITS JUST ME AND MY EMOTIONS

    soł czekam, weny kochanie <3
    love you so fucking much
    <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG zapowiada sie ciekawie i na pewno nie pobiję komentarza Asi, ale co tam nie? Jejciu Kelsey wydaje sie taka osamotniona i wgl... Ale popieram koleżankę u góry, że wkopałaś sie z tym rozdziałem i żeby był w tym tygodniu, taka pilsssska ogromna nie? ;p już kocham tego bloga i to sotry nie? OMG nawet nie wiesz jak sie cieszę, że jest kolejne opowiadanie o 5SOS normalnie faza, nie? Cały czas, albo czytam, albo słucham - ta to obsesja heh!! No nic czekam na nexta duuuużo weny słoneczko i wgl... a właśnie mam jeszcze małe pytanko, kto 'gra' Tyler' a, no kto? OMG jak go tylko zobaczyłam to zgon i taki zaciesz maskara, ale słodziak *.*
    chryste chyba najgłupszy komentarz i najdłuższy niż kiedykolwiek xd buźka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytanie kto gra Tylera. ;) Jest to Dylan Sprayberry. (Chyba tak to się pisało. ;p )

      Usuń
  3. Witam, chciałabym zaprosić Cię na Katalog opowiadań o 5 Seconds Of Summer!
    Zapraszam do zgłoszenia się!

    [katalog5sos.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się fajnie będę czytać :)
    Masz nową fankę xD
    Jak znajdziesz czas może wpadniesz do mnie .?
    Też dopiero zaczynam :)
    http://blinded-by-the-feelings-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się na bardzo ciekawe .. Będę czytać xD

    OdpowiedzUsuń