Son

niedziela, 24 maja 2015

przepraszam



Hej aniołki ♥ 
Piszę tak na szybko bo geografia mnie wzywa - dzisiaj również nie pojawi się rozdział.
Wiem,że mija już trzeci tydzień.Wiem,że musicie tyle czekać.Wiem,że nie potrafię się wyrobić na czas.Wiem.
Szkoła chyba trochę mnie przerosła i dopiero teraz wiem już jak wygląda "zawalony tydzień" (chociaż byłam pewna,że już od dawna znam jego definicję).
Dlatego chciałam tylko dać wam znać,jeśli jeszcze ze mną jesteście,że ani w tym,ani prawdopodobnie w przyszłym tygodniu jeszcze nic się nie pojawi. Nie pytajcie więc kiedy next bo sama niestety nie wiem :| Nie chcę zawieszać bloga,ale nie wyrabiam...
A więc nie zawieszam,ale na rozdział musicie jeszcze trochę poczekać (nie wiem dokładnie ile :c ).
Zawiodłam was, I know. Bardzo,bardzo,bardzo was za to przepraszam. Ogarnę tylko te cholerne oceny i wracam.
Dziękuję,że ze mną jesteście,że rozumiecie i ogólnie ogromnie dziękuję za wszystko ♥ 


@oh_woow_lovely

10 komentarzy:

  1. Nie musisz się martwić ♥ ja na pewno zostane i będę czekać tak długo jak się da ♥ powodzenia w szkole aniołeczku nasz ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się nie tylko ty masz masę nauki rozumiem i na pewno będę czekać na następny rozdział ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Kicia nie masz się czym przejmować :) Ja też ostatnio mam dużo na głowie :c Wiem jak to jest nie dawać rady z nauką i tak dalej :c
    Oczywiście poczekam na rozdział ile tylko będzie trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma problemu zaczekamy <3 A ze szkołą na pewno sobie poradzisz *wielki uścisk*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się. Poczekamy. :* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie na pewno będę czekać (ile bedzie trzeba) na nastepny rozdzial :) nie musisz się martwić, zajmij się teraz spokojnie szkołą i tymi (jak sama je nazwałaś) "cholernymi ocenami" my tu sobie na ciebie poczekamy <3 powodzenia ;*
    /A

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikogo nie zawiodłaś, nie mów tak. Poczekamy ile będzie trzeba, bo wiemy, że warto :)))
    Powodzenia w szkole <3

    OdpowiedzUsuń
  8. NO JA RUSZAM JUŻ W DROGĘ SKOPAĆ DUPY TWOIM NAUCZYCIELOM, a tak poza tym to spokojnie poczekamy, bo warto :) a ty leć się uczyć i pokaż nauczycielom że buahaha to ty jesteś tutaj królową xd powodzenia i wytrwaj tam jakoś aniołku :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw sie poczekamy ile będzie trzeba :-) lepiej skup sie na poprawianiu. Mam nadzieję że dasz radę :-) trzymam kciuk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jess skarbie nie masz za co przepraszać <3

    OdpowiedzUsuń